Categories
Norsko 2018

Day 5 – Alta

Trip to the lake Gampvannet.

Today morning we have a relaxing time and after lunch a small celebration with a cake – Aino-Mari is 10 years old and small Joel has a name day.

  • 13:45 – Starting the trip – first to the outdoor clothes shop in Alta and then we have a plan to make hiking trip to tundra.
  • 15:30 – 17:00 – Around 3km hike to lake Gampvannet. It is really beatiful northern nature around the lake, nice sunny weather. We are grilling some sausages and pancakes at the fire pit.
Lake Gampvannet
Preparing the dinner
  • 19:45 – 20:45 – 3km trip back to bus. Along the path we are admiring big old pine trees.
Treehuggers
This pine tree belongs to Matias

3 replies on “Day 5 – Alta”

zdravíme – to jsou pořád překvapení – brodit se Severním mořem, to je tedy dílo! Jste fakt dobří a s takovými malými dětmi! To je tedy opravdu zajímavý výlet ! To myslím celá ta vaše dovolená – to budete mít zážitky, musí to tam být opravdu krásné. Vždycky si vzpomenu na Petra, ten by to prožíval s vámi a moc záviděl , ale v dobrém. Doufám , že jste se moc nenachladili a že se vámpodařilo všechno usušit. Tak přeji další krásné výlety a buďte na sebe opatrní! Držíme vám s dědou palce a moc na vás myslíme – babička a děda.

Tak večer ve zprávách najednou překvapení – mapa Finska ,sever a komentář – ” v severním Finsku a Norsku jsou v současnosti vysoké teploty, které dosahují 30 ti st. Průměrná teplota je tam v současnosti o 15 st. vyšší, než normálně. Tak jsem se zaradovala a teď vidím, že opravdu je paní u ohně v tričku. Moc vám přejeme, ať to vydrží. Mějte se dobře, zdravíme vás všechny ahoj – babička a děda

Počasí se tady hrozně rychle mění – jednu chvíli je horko a během pár minut přijde mrak a vítr a ochladí se o téměř 10 stupňů. Ale zatím nám to docela dobře vychází, dnes přišla bouřka až když jsme dorazili do autobusu.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.